Levering & Retur

Hvis du vil returnere, kan du gå til https://starreturns.easycom.com/#::aimn

 

Informasjon i Black Week 🖤:

🖤 Vi har et stort antall flere bestillinger å håndtere i en så fantastisk periode som Black Week - derfor ber vi om tålmodighet og forståelse for at leveransen tar lengre tid enn normalt. I en tung tid der rederiene jobber så hardt de kan, er det viktig å følge track linken som ble sendt ut i forbindelse med at bestillingen din ble pakket.

 🖤 Hvis du vil stoppe og kansellere en bestilling, kan vi bare gjøre dette så lenge bestillingen IKKE har blitt gitt videre for pakking. Send ordrenummeret ditt på e-post til hello@aimn.com 

🖤 Hvis du vil gjøre endringer i bestillingen, enten produkter eller størrelse, kan vi dessverre ikke gjøre disse justeringene.

🖤 Adresseendringer kan bare gjøres så lenge ordren ikke sendes for emballasje. Vennligst send bestillingsnummeret ditt på e-post og tydelig hvilken endring som skal gjøres.

🖤 Rabattkoder som ikke er aktive i denne perioden, er ikke mulig å kombinere med de nedsatte prisene som er tilgjengelige på nettstedet.

🖤 Hvis du vil returnere dine funn du har gjort i løpet av Black Week, kan vi ikke tilby de samme prisene på varene igjen hvis du bestiller i en ny størrelse. De reduserte prisene som gjelder i løpet av Black Week er unike for perioden.




JULGAVER: 

Hvis du kjøpte julegaver fra oss, har vi utvidet muligheten til å returnere en bestilling till den 10/1, så gjelder som vanlig 30 dagers åpent kjøp. Som vanlig forutsetter dette at plagget er ubrukt og salgbart.

Returen må registreres av personen som opprettet bestillingen når ordrenummer og e-post er oppgitt. Dessverre er ikke erstatninger mulig. Når du har registrert returen din her: https://starreturns.easycom.com/#::aimn, opprettes en endelig lenke til en returseddel som du kan skrive ut og legge ved i pakken.

Returen din tar omtrent 3 uker å behandle og koster SEK 79 som trekkes fra det refunderte produktet. Rapporter tilbake til Klarna hvis du vil stoppe fakturaen midlertidig, og hvis du har gjort et kortkjøp, vil refusjonen ta et par bankdager før den vises på kontoen din igjen.

 

Frakt og levering

- Vårt mål er å inspirere og motivere deg til en aktiv livsstil. Derfor vil vi alltid tilby våre kunder en rask leveranse over hele verden!
- Våre nettsteder er unikt designet etter ulike valutaer. Derfor må du alltid befinne deg i NOK når du bestiller til Norge.
- For at pakken din skal komme trygt og raskt frem, er det viktig at adressen og navnet ditt står tydelig på postkassen. Husk å se over at adresse, gatenummer, telefonnummer og e-posten din stemmer før du fullfører bestillingen. Hvis du oppdager at noe er feil, vennligst kontakt oss på hello@aimn.com.so så snart som mulig.
- Leveringstid til Norge er 5-15 virkedager.
- Vi sender vanligvis alltid med Bring. Fraktkostnaden er 79 NOK, Merk, dette inkluderer toll og andre administrative kostnader.
- Så snart vi pakker bestillingen din, vil vi sende deg en forsendelsesbekreftelse 
via e-mail som inneholder leveringsinformasjon og en link som lar deg spore pakken online.
- Får ikke bestillingen din plass i postkassen, vil den bli sendt til nærmeste postkontor eller post i butikk. Du vil da motta en hentelapp per post eller e-post.
- Gratis frakt for bestillinger over 800 NOK.

 

Vem?  Villkor Pris
Bring NOK800.00 and up Free
Bring NOK0.00–NOK799.00 NOK79.00

 

Har du flere spørsmål?

Hvis du trenger hjelp, vennligst kontakt vår kundeservice på hello@aimn.com (vi snakker svensk eller engelsk) eller gjennom vår kundeservice FAQ-seksjon. Vi svarer på spørsmålet ditt innen 48 timer. (Mandag-fredag) ❤️ 

Returer

Nedenfor er instruksjoner om hvordan du kan returnere hos oss: 

Vi tilbyr for øyeblikket ikke fri retur.

En returnert vare må alltid sendes tilbake med etiketten, brettes tilbake i den lille posen og selvfølgelig være i ubrukt stand uten sminkeflekker. Vi refunderer ikke produkter med flekker på. Hvis det oppdages flekker på plagget ved levering, bør du kontakte vår kundeservice om dette så snart som mulig.

Vi har en 30-dagers returrett.

Vi har som mål å bli mer miljøbevisste og ta mer miljøvennlige valg. Husk å tenke gjennom kjøpet, både før og etter. Hvis du virkelig trenger å returnere, respekterer vi dette selvfølgelig, det vil alltid være som du trodde :)

Returer hos oss er super fleksible. For å gjøre en fullstendig og godkjent retur, følg instruksjonene:

- Bruk lenken i bestillingsbekreftelsen eller gå til

https://starreturns.easycom.com/#::aimn

- Hvis du ikke kommer direkte inn i bestillingen din, fyll inn bestillingsnummeret og e-postadressen din, og bestillingen din blir aktivert.

- Velg produktet eller produktene du vil returnere

- Velg årsakskode

- Merk noge at dette samsvarer med det du legger i vesken.

- I siste fase vises en link til en returseddel, denne er lenket til bestillingen din og skall skrives ut. Festet denne på pakken og gå til din lokale service point (Bring)

- Returfrakt koster 79 NOK og belastes den opprinnelige fakturaen.

 Vi har en behandlingstid på opptil tre uker på retur - når vi har mottatt varene dine, vil du motta en bekreftelse i e-posten din.

Vi refunderer ikke den opprinnelige frakten på 79 NOK hvis du returnerer en vare.

Husk at hvis du har valgt Klarna-faktura, vil denne enten bli justert eller tilbakebetalt. Hvis du betaler med bankkort, kan det ta et par bankdager før du får pengene tilbake.

Hvis vi mangler et produkt fra retur, vil vi først kontakte deg og sjekke årsaken til dette. Vi er ikke forpliktet til å refundere et produkt som ikke er inkludert hvis kunden ikke har hørt om dette før, se vilkårene ovenfor for å sjekke innholdet innen 24 timer.

 Hvis det / de returnerte produktene er skitne (sminke osv.) Eller er skadet, krediterer vi kunden 30% av den opprinnelige fakturaen.

Ønsker du å bytte til et annet produkt eller en annen størrelse? Da kan du returnere plagget du ikke vil beholde og sende tilbake, returfrakt legges til som vanlig. Legg deretter en ny ordre på det du vil bestille i stedet. Hvis den nye bestillingen ikke blir gratis frakt, kan du sende en e-post til hello@aimn.com for å få hjelp.

Hvis en pakke ikke blir hentet, kan det hende du må betale et ekspedisjonsgebyr.

Vi forbeholder oss retten til å selge ut størrelser i salgsperioder eller store kampanjer. Vi kan da ikke garantere at du beholder rabatten hvis du legger inn en ny bestilling.


    Har du flere spørsmål?

    Hvis du trenger hjelp, vennligst kontakt vår kundeservice på hello@aimn.com (vi snakker svensk eller engelsk) eller se vår FAQ-seksjon. Vi svarer på spørsmålet ditt innen 48 timer. (Mandag-fredag) ❤️

    Klage

    Hvis du vil reklamere, kan du gå til https://starreturns.easycom.com/#::aimn

    Vi vil gi deg tilbakemelding når en ticket er opprettet

      Har du flere spørsmål?

      Hvis du trenger hjelp, vennligst kontakt vår kundeservice på hello@aimn.com (vi snakker svensk eller engelsk) eller se vår FAQ-seksjon. Vi svarer på spørsmålet ditt innen 48 timer. (Mandag-fredag) ❤️